wtorek, 22 marca 2016

Pokój mojego K

Zapraszam  Was do pokoju mojego synka.Cały czas coś zmieniamy, ulepszamy,przestawiamy.Kolorystyka wnętrza jest spokojna.Taką lubi synek.W pokoju pojawiło się duże ikeowskie biurko, z którego jesteśmy bardzo zadowoleni.Nie ukrywam,że sama czasami przy nim przesiaduję :)


Stare,sosnowe łóżko przemalowałam na biało.Teraz prezentuje się o wiele lepiej niż pożółkłe drewno.


Moje dzieciątko :) jest na etapie klocków lego.Te małe klocuszki, które były porozrzucane po całym pokoju mają teraz swoje miejsce w dwóch dużych pojemnikach, dzięki którym w pokoju panuje ład i porządek.Przy okazji stanowią świetną dekorację dziecięcego pokoju.Na komodzie pojawiły się trzy domki,półeczki,które zostały przemalowane, i zakupione za niewielkie pieniądze w pepco :)

 Na więcej zdjęć z pokoju K. zapraszam niebawem :)


2 komentarze:

  1. Super pomysł na pudełko z klockami :-) podobają mi się poduszki i dekoracje na łóżku - one są własnoręcznie zrobione? :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny i przyjemny pokoik :) Podoba mi się kolorystyka wnętrza.

    OdpowiedzUsuń